Konstgrääääääääässssssssssss

Äntligen! Å vad jag läntat! Först grusplan hela vinterhalvåret i 15 års tid. Det innebar oftast en bra grusplan, men regnade det stod det alltid vattenpölar på samma ställe, frös det blev planen väldigt hård. Men de senaste två åren har där stått baracker på planen, då har vi tvingats köra till Dalby och träna. Nu kommer vi bara kunna gå ner till vår "egen" konstgräsplan, vi kommer ha en bra plan året om! JAAAAAAAAAAAA!
Detta är helt fantastiskt! Det ska bli så roligt att träna där i höst och vinter! Men vi lämnar aldrig vallen som matchplan. I Sandby gäller det som vanligt att hålla tummarna för att ingen förstör den. Lika snabbt som jag hörde att konstgräsplanen var klar hörde jag att någon eldat och bajsat på den. Sådär fräsch och trevligt! Vi hoppas att vi kan skydda den och bevara den i gott skick. Äntligen konstgräs är mitt slutord!

Kommentarer
Postat av: Andreas Lindh

Är den 100% färdig?

2011-07-20 @ 12:23:03
Postat av: Tom

Nej inte än. De ville ha en signerad idolbild av dig i mittcirkeln. I övrigt är den 100% Limpan =)

Finfint detta!

2011-07-20 @ 16:43:03
Postat av: Andreas Lindh

haha jo men det förstår jag det får vi ta på lördag ;)!

2011-07-20 @ 22:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0