Sista infon south sandby tournament

På lördag är det dags! Andra upplagan av South Sandby Football Tournament & Fest. Tio lag gör upp om segern. Drygt 120 spelare gör upp om trekampssegern. Sen festar alla i föreningsgården, det blir grillat, efterrätt och bra musik. Samt några överraskningar så klart. Jag ser enormt mycket fram emot att träffa alla ssif-vänner, få se teknisk ssif-fotboll och festa hårt med alla vännerna!

Tider:
Samling 14:30 på Sandbyvallen, alla ombytta och redo för spel
Turnering till ca 18:45
Mat vid cirka 19:30
Rolig fest tills vi e trötta med efterrätt, överraskningar och bra musik

Ta med dig:
Fotbollsutrustning
Egen dryck till festen

Finns tillgängligt:
Omklädningsrum finns för ombyte och dusch innan och efter turneringen
Sandbyvallskisoken är öppen under hela turneringen

Serveras (ni som betalat 50 kronor får):
Grilltallrik
Efterrätt

Kvällen bjuder på:
Mat
Priscermoni
Efterätt
Överraskningar
Många timmars "disco"

Turneringen:
10 lag
5 matcher/lag
13 min/match

Trekampen bjuder på:
Tre fotbollsgrenar
Fint pris till segraren

Vi ses på lördag! Glöm ej fotbollsutrustning och egen dryck till kvällen.


Golftävlingar på Lunds akademiska golfklubb hela veckan. Nedan ser ni en resultattavla. Trevlig läsning. Paret på femteplats känner jag.............





Kommentarer
Postat av: Bängan

Ser rikigt nice ut! Hoppas ni får det ball och bra väder... Ska boka in mig på nästa års turnering så fort ett datum blir klart. Lägger semestern utefter när eventet infaller.

2011-07-22 @ 06:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0