Spelarfrun

Idag är det premiär i bloggen för nya serien "spelarfrun". Manges "fru" Amanda har ställt upp på en intervju. Amanda är en flitig besökare på våra matcher, och alltid lika glad och trevlig. Njut nedan av denna toppentjens syn på vårt herrlag. Hur är det att vara spelarfru? Vad gör laget kul att följa? Kan hon tänka sig ett samarbete med Lindh? Det är en ära att bli kallad "favoritspelaren", är det för mina tekniska kvaliteter? Eller inte denna gången heller? Spänningen är uppbyggd, läs NU!

 
Amanda på herrlagets årsfest i November



Vad är det bästa med att vara en spelarfru till en duktig fotbollsspelare?
Duktig? Det är väl lite att ta i va... ? nej men såklart att se honom spela och få se era matcher:) 

Vad är negativt med att ha en man som är fotbollsspelare?
Det är väl träningarna skulle jag säga, man vill ju alltid träffa honom!
 
Vad gör Mange till en bra fotbollsspelare?
Han är envis, bra på hörnor, snabb.. Ja det är väl det jag kan komma på just nu :)
 
Vad gör Mange till en bra man?
Otroligt mycket :) han är omtänksam, rolig, snäll, jag kan hålla på hur länge som helst :)
 
Du ser de flesta seriematcherna, vad gör laget kul att följa?
Ni är ett härligt lag tycker jag :) roliga spelare och härlig stämning på matcherna för det mesta!

Vad tycker du om atmosfären på Sandbyvallen? Ser du vallen som ditt andra hem?
Jag ska vara ärlig nu och säga att ni faktiskt borde skaffa sittkuddar för dom bänkarna är inte nådiga... Sen tycker jag faktiskt ni även skulle haft ett eget relax-bås för oss fotbollsfruar!
Men bortsett från det så.. Antalet supportrar är bra och det är alltid härligt stämning på Vallen :)
 
Vem är din favoritspelare i SSIF?
Självklart du Nico, jag tycker dina skrik och ditt pepp-snack över planen gör matcherna extra värda att se :)
 
Vad tror du om årets säsong?
Ah du det vetifan, har inga större förhoppningar om jag säger så ;) haha nej men jag tror absolut på en bra säsong!
 
Du är medbjuden på lagfest, hur tänker du?
A)
Klart jag ska dit, världens skönaste människor ju
B) Tveksam, hänger väl med så jag inte blir den tråkiga spelarfrun
c) Nog bäst att stanna hemma, jag har hört för mycket historier om de där lagfesterna
 
Svar: C, Jag har varit med på en lagfest... Lindh spruta grädde över golvet och bordet och på sin kropp, så vem vågar gissa vad som händer på resterande lagfester för SSIF man är med på..?
 
 
Det är lördagseftermiddag,  snart match i Teckomatorp och familjen Pålsson vill att du ska följa med o kolla, hur tänker du?
A)
Vi sticker direkt, kom igen Sandby, kan jag låna en supporter-tröja?
B) Om solen fortfarande skiner när vi ska åka hänger jag med
C) Teckomatorp? Haha, nej tack. SMS:a resultatet sen
 
Svar: B, alltid trevligt att umgås med familjen Pålsson, så lite sol och fotboll på det, så jodå det funkar absolut :)
 
 
Det är en avgörande match på Sandbyvallen, Lindh ber om hjälp i hejarklacken, vad säger du?
A)
Klart lindh, vi gör allt för detta laget
B) Jag sjunger inte, men ge mig trumman.........
C) Du klarar det bra själv, vill inte bli utslängd denna viktiga match
 
Svar: Inga kommentarer... Han klarar det nog bra på egen hand Lindh.




Skyll på Lindh? Ni lekte oxå med grädden............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0