Håkan mot rekordet

Matchreferat från kvällens seriematch kommer imorgon bitti. Nu blir det fokus på Håkan, följ Markus Håkanssons rekordförsök. För 80 minuter sedan avslutades Håkans cheeseburgar-ätning. Han skulle äta 14 cheeseburgare på 60 minuter. Varför? Jo, för att han sagt att det klarar han. Hur gick det?
Håkan beställer de första tre burgarna
Håkan inför starten av rekordförsöket

Håkan visar ett finger, första burgaren är påbörjad
Håkan har börjat på den andra burgaren
Trean är inledd, fortfarande tycker han det är gott med hamburgare
Fyran
Femman kom........
Hamburgare nummer 6, här börjar han sluta tycka om cheeseburgare
På väg mot halva rekordet, 7
Håkan halvvägs mot rekordet
8e burgaren gjorde Håkan glad
Nian ser inte så god ut
Efter 9an behövde han vila lite
Men tian kom till slut
Elvan kom också
Men sen tog det stopp...........






Håkans tal till folket

Kommentarer
Postat av: Calle

Hahaha, underbart. Man kan verkligen se besvikelsen i Håkans ögon.



Snabba på med matchrapporten, jag vill läsa nu!

2011-05-07 @ 08:56:42
Postat av: Fredrik

Amen, Håkan då! Jag trodde på dig, din hossa!

2011-05-07 @ 10:01:30
Postat av: Hugoson

Tre till kunde du la tryckt in, Håkan!

2011-05-07 @ 12:01:31
Postat av: Tom

Jag sa ju att det var omöjligt! Lär er lyssna på mina goda analyser =) Man e inte mästertippare för ingenting

2011-05-07 @ 15:22:47
Postat av: Bängan

Såg optimistiskt ut vid tian. Men vid 11 ser man tydligt att hoppets låga brunnit ut.

2011-05-07 @ 19:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0