Serien 2012

Jag trodde aldrig att jag skulle blogga from Mexico, men nu sitter jag har och surfar. Bokstaver saknas, so kvaliteten i blir inte den ultimata. Men det jag vill meddela e serieindelningen 2012. Det e ett preliminart forslag som skaneboll lagt ut pa sin hemsida idag.
'
Vi hamnade i division 5 Sydvastra. Det blev inte dem lagen bloggen ville spela mot 2012. Eller det blir Lundalagen, men tyvarr fem malmoe-lag ocksa. Det blev en Malmoe/Lund-serie helt enkelt. Skulle det bli forandringar, so kan vi bli flyttade. Vi ligger nordligast och ostligast av lagen. Andringar e ovanliga, det ar om nagon kommer pa ett forslag som skapar kortare resor och fler derbyn. Jag tror detta forslaget blir kvar. Men forslaget fran skaneboll is:
'
Division 5 Sydvästra
AIF Barrikaden (malmoe)
Arlövs BI
Bjärreds IF
Hallands Nations FF
Håkanstorps BK (malmoe)
KSF Kosova IF (malmoe)
Liria IF (malmoe)
Lunds FF
Lunds SK
NK Croatia (malmoe)
Södra Sandby IF
Uppåkra IF
'
'
Forslag U-lagsserien, division 3 sydvastra:
01. AIF Barrikaden
02. BK Kick
03. Heleneholms SK
04. Korpför. Malmö Fotboll
05. Kvarnby IK 2
06. Lilla Torg FF
07. Limhamns FF
08. Lunds BoIS
09. Södra Sandby IF
10. Torna Hällestads I
AIF Barrikaden
BK Kick
Heleneholms SK
Korpför. Malmö Fotboll
Kvarnby IK 2
Lilla Torg FF
Limhamns FF
Lunds BoIS
Södra Sandby IF
Torna Hällestads I
'
'
division 6:
Division 6 mellersta, den fina serien vi lamnat for alltid ser halvrolig ut. Det ar: Degeberga GoIF, Everöds IF, GOF IF, Hörby FF,  Linderöds IF, Löberöds IF, Maglasäte IF, Snogeröds IF, Svensköps IF, Teckomatorps SK, Trollenäs IF, Venestads IF.
'
Dalby, Lunds BOIs och Torna Hallestad kom i sydvastra med typ Bara, Linero, Kyrheddinge, klagerup och massa malmoelag.
'
Hardeberga fick typ samma motstandare som 2011, two roliga nya lag dock. Matcherna mot Eslov och Veberod kan bli roliga att se.
'
Nu ar det dags for McDonalds, det vill jag ju prova nar man e i Mexico. Sen blir det ett traningspass. Jag say sorry to Eric Norling, jag ska inte reta honom for viktokning under ledigheten. Matchvikt 89 kg is now 95  for me. Tack for idag. Heja SSIF i Sandbycupen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Calle

Den serien vinner vi. Inga problem. Om bara gobbarna i laget tappar några kilon så är det lugnt.

2011-11-04 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0