Dennis Jürs

Bloggen har tagit ett snack med Genarpsmålvakten Dennis Jürs. Bloggen både tror och hoppas att han snart är tillbaka i SSIF! Han var med på South Sandby Tournament & Fest i somras och en av de 115 personerna på vår guldfest. Han känns som en äkta SSIF:are, enda problemet är att han spelar med röd tröja. Jag har inte sett honom i rött, men det verkar gå bra. Kul. Nu lämnar vi över till Jürs, bra påg den.........
´
Dennis på SSIF´s guldfest
´

1. Hur har säsongen i Genarp varit?
. Säsongen har varit mycket bra både för min egna del och för laget. Där vi tillslut kom fyra och med u-laget femma.

2. Hur har du trivts?
Jag trivs bra. Börjar komma in i laget mer och mer.

3. Vad är det bästa med Genarps IF?
Samma som det var i Sandby gemenskapen.

4. Sammanfatta din prestation i år?
Jag är väldigt nöjd med min säsong. Första säsongen på länge där jag känner att jag inte gjort någon dålig match. Fått förtroendet mer och mer från tränarna och fått lite speltid i a-laget.

5. Får du bra målvaktsträning i Genarp?
Ja, vi har målvaktsträning en gång i veckan. Med mycket högt tempo som varit mycket bra.

6. Du har fotboll på schemat i skolan också. hur har det utvecklat dig?
Ja, jag känner att man utvecklas lite på varje träning man har i nu läget.
´
´

7. Hur går tankarna om fotbollsåret 2012?
2012 kommer jag vara kvar i Genarp och kommer på allvar konkurrera om a-lagsplatsen.

8. Du var med på South Sandby Football Tournament & Fest i somras. Hur var det?
Det var mycket roligt att vara med som en gammal räv. Och i övrigt var det också jävligt roligt.

9. Du var med på SSIF´s guldfest, hur var det?
Även den var jävligt rolig.

10. Du har mycket kompisar i SSIF och är med på våra aktiviteter. Kommer du tillbaka till SSIF tror du? När isf?
En återkomst är definitift inte omöjlig. Det beror lite på hur det går för mig och Sandby 2012. Annars är det inte omöjligt att jag är tillbaka 2013-2014.

11. Du har sett en del SSIF-matcher i år, vad tycker du om årets trupp?
Den har varit jävligt bra med tanke på den stora bred som har funnits med många j-lags spelare som fått chansen. Så det har varit en bra mix.

12. Var SSIF värda vinnare?
Definitift. Har dom bästa spelarna i både sexan och femman:)

13. Hur ser träningen ut nu efter säsongen? Med laget? Egen träning? Skolan?
Vi har uppehåll tills första november sen kommer vi träna två gånger i veckan, sen tränar jag två gånger i veckan med skolan. Egen träning kan vara aktuell, men inte just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0