Guldveckan, dag 4 - bilderna

Det känns som jag sitter i mjukisbyxor och äter chips med dippa. Sen går jag med händerna bakom ryggen och tittar ut genom fönstret. Sen går jag tillbaka till soffan och kollar VM-krönikan från -94 och doppar ännu fler chips i dippan. Så har det känts hela veckan. Men nu är det inte riktigt så, det är skjorta och jobb som gäller.  Men fan vad jag myser, fan vad jag njuter, fan vad jag kollar på guldbilder och guldfilmer. Jag hade gärnat suttit i mjukisbyxor och ätit chips, nu kan jag inte det hela dagarna. Men mysa kan jag, och det gör jag. Njuta bör jag, och det gör jag!
*
Njut av söndagen den 11e september i bilder..........
Niclas Månsson fri med Teckos målvakt
En bild fylld av hjältar, som stöttade laget i denna viktiga match
Robin hade inga problem att ta sig runt på sin vänsterkant
Domartrion fick fika i paus, en trio som gjorde en mycket bra insats
Äkta glädje när Robin inser att bollen är i nät och vi är väldigt nära femman, 1-0 efter 61 min
Sebbe och Eric var först framme hos Robin, de möttes i luften
Det går inte att beskriva känslan i den klungan, så skönt det målet var
Conne placerar snyggt in 2-0-bollen
Glädjen är stor hos Conne, publik, avbytare, ledare m.fl
Leendet på läpparna på väg fram till Conne avslöjar att vi kände att vi hade båda fötterna i femman
Stefan och Anders stöttade oss och var glada för vår framgång
Delar av den stora publiken som stöttat oss på ett underbart sätt i år
Dragi blåser äntligen av matchen och vi kan börja fira
Tom och Eric rusar in med guldhattar, dem ser rätt glada ut
Det var Champagne i massor så klart
Nicolai fick en Champagne-dusch av Sundis
Tom och Anders visar äkta glädje
Vi gjorde vågen framför vår fantastiska publik
Vi tackade vår fantastiska publik
Lindh gjorde vågen för Tillberg
Applåder, kramar och äkta glädje
En lycklig högerback
Segersången var underbar
Segersången gjorde också att grannarna klagade på den höga ljudnivån, söndag kl 16:49
Delar av det underbara segerfotot
Guldhjälte
Snygg-Tage var också med och firade
Lindh visade äkta glädje efter matchen, vad gör Mackan mellan benen på honom?
Det blev pizza och öl efter matchen
Det var en underbar kväll
Samling i båset på natten, typ 21:00
Mycket sång och dans på läktaren
Lindh hoppade längdhopp. Det var långt......riktigt långt! Tyvärr övertramp
Vid 21:30 rök kläderna också
Vid 22:45 gick vi hem, här 3 st Paradis med guldhatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0