Guldhjälte - lagledarmatte

I mars försvann lagledarmatte-andersson, in kom lagledarmatte-mårtensson. En glädjespridare försvann, en ny glädjespridare kom. Matte har gjort ett bra jobb och verkar trivas fint. Han bor i Flyinge och hans högljudda bil är Lindhs taxi från träningarna. Matte har ett fantastiskt facit i Sandby - 21 segrar på 23 matcher! Nu bjuder bloggen på en ny guldintervju, en ny hjälte presenteras!

1. Hur sammanfattar du ditt första år som lagledare?


Jag tycker det har gått mycket bra med ledare och spelare


2. vad är det bästa med att vara lägledare för SSIF´s herrar?
Att se er spela jävligt bra och fin fotboll, nästan som Barca ;)

3. Hur känns det att vinna serien ditt första år?
Jo det känns jävligt bra att vinna serien första året men det är ju inte jag som har vunnit serien det är hela laget och hade inte kunnat göra det utan er alla :)

4. När insåg du att det skulle bli serieseger?
Det insåg jag redan förra året när jag kollade på era matcher

5. Minns du hur du reagerade när domaren blåste av Teckomatorpsmatchen och seriesegern var säkrad?
När domaren blåste av matchen stod jag redan med guldhatt och bara sprang in på planen och firade med alla spelarna

6. Du har varit lagledare i 23 matcher (3 var träningsmatcher) och har facit 21 segrar. vad är nyckeln till det fantastiska resultatet?
Jag gör mitt jobb i omklädningsrummet och spelarna gör det på planen ;)

7. Hur tycker du allt gyldfirande varit?
Jo jag tycker de ha varigt bra, men kunde varigt bättre. Det kommer den 7 ju ;)

8. Vilken är den roligaste händelsen förutom guldet på de 6 månader du varit i klubben?
Jo det roligaste minnet är ju helt klart lägret med mig,Micke och Fredrik i en och samma kanot, haha, helt klart bästa minnet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0